Kidz PRO-5 microbiotic pentru copii x 90g Natures Aid Măreşte

Livrare gratuita
in limita a 10kg

Bucuresti: pentru comenzi de minim 200 lei
Restul ţării: pentru comenzi de minim 300 lei
NU există taxă pentru kilometri suplimentari

Poţi alege sa plăteşti numerar (ramburs), online cu cardul sau în rate fără comision

Rating total Rating total:

0 1 2 3 4
0/5 - 0 reviews

Vezi rating
0 1 2 3 40
0 1 2 3 00
0 1 2 0 10
0 1 0 1 20
0 0 1 2 30

Adauga comentariu Vezi comentariile Vezi comentariile

Proprietati Kidz PRO-5 microbiotic pentru copii x 90g Natures Aid

Inca de la nastere, bacteriile colonizeaza sistemul digestiv uman. Acesta contine miliarde de bacterii, intestinale vii, atat tulpini benefice, cat si tulpini cu potential daunator. Bacteriile “prietenoase” influenteaza microflora intestinala intr-un mod pozitiv, impiedicand inmultirea bacteriilor daunatoare, ajutand digestia, crescand imunitatea si rezistenta organismului in fata infectiilor. Bacteriile bune sunt la fel de importante pentru adulti si copii, insa este destul de dificil sa fie adaugate in dieta fara a fi nevoiti sa consumam destul de mult zahar (cum se intampla in cazul iaurturilor), sau fara a fi nevoiti sa inghitim capsule. Cea mai eficienta modalitate de absorbtie a bacteriilor benefice este adaugarea unei pudre stabile in mancare.

Beneficii:
Dupa utilizarea antibioticelor
Utilizarea antibioticelor strica adesea echilibrul natural al florei bacteriene, iar utilizarea probioticelor corecteaza acest neajuns.
Antimicrobian
In special in cazul candidozei, aftelor, intoxicatiilor alimentare, diareea calatorului.
Digestie
Dezechilibrul bacterian poate duce la manifestarea unor simptome similare celor care sufera de sindromul colonului iritabil. Microbioticele ajuta la digestia proteinelor, care contribuie la producerea a numeroase substante benefice, cum ar fi enzimele, vitaminele B si antibioticele.
Detoxifiere
Microbioticele pot fi utile in detoxifierea organismului de diferite substante daunatoare.

Caracteristicile produsului
Forma de prezentare: pulbere= 90 g
In 3 g (o lingurita): amestec de cultura probiotice-25 mg (Bifidobacterium lactis, Lactobacillus plantarum, Lactobacillus rhamnosus, Streptococcus thermophilus, Lactobacillus casei, Lactobacillus acidophilus sensu stricto, Bifidobacterium infantis, Lactobacillus reuteri).

Contraindicatii/ Precautii:
Nu s-au inregistrat.
Produsul poate fi consumat si de catre vegetarieni si vegani.

Administrare: copii intre 1 si 5 ani - 1,5 g (1/2 lingurita) pe zi; copii intre 5 si 12 ani - 3 g (o lingurita) pe zi. Pentru rezultate maxime, se recomanda a se consuma in iaurt sau in lapte.
Dupa deschidere, se recomanda consumul in maximum 4 luni; nu este necesara pastrarea la frigider. A nu se depasi doza recomandata pentru consumul zilnic! Se poate utiliza si de catre vegetarieni si vegani.

Suplimentul alimentar KIDZ PRO-5 nu contine: Arome artificiale, Coloranti & conservanti, Lactoza, Drojdie & Gluten
Nota: Toate informatiile de mai sus au scopul de a educa si a informa. Nu au scopul de a diagnostica, de a trata afectiuni si nici sa ofere consultatii medicale.

Scrie un comentariu